tirsdag den 8. maj 2012

Ny single fra Animal Collective


Animal Collective er et af mine yndlingsbands. Der er heldigvis masser af albums og EP'er at vælge mellem. De er dejligt produktive. Deres seneste langspiller, The Merriweather Post Pavillion, udkom lige, da jeg havde mødt Bjarke, så vores første tid var præget af masser af AC. Bjarke fortalte mig, at hans første barn skulle undfanges til My Girls. Store ord.Vores første fælles "sidste-sang-før-vi-smutter-til-fest"-hit var Brothersport, som mangen en gang har sat os i det rette festhumør . 

I år udkommer så en ny plade fra Animal Collective. Jeg glæder mig meget. I denne uge udgav bandet en single, Honeycomb, som jeg regner med er på pladen, men man ved aldrig? B-siden Gotham kan samtidig få os til at glæde os til næste Batman-film. Den bør også komme i år!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar