lørdag den 25. maj 2013

Inspirationsbilleder: Tomboy


Selvom jeg går sindssygt meget op i mode og følger med i alt moderelateret, så bryder jeg ikke om, at man kan se det på mig. Måske fordi jeg ikke synes, at det er cool at gå op i mode, og jeg vil så gerne være cool. hehe. 
Jeg ser sgu nok ikke særlig cool ud... Cool er jo noget man er... ikke noget man tager på! Cool er attitude. Noget med, at man egentlig ikke give at shit uden at være prætentiøs eller kalkuleret. Jeg er sgu nok for usikker til være rigtig cool. Og ikke smuk nok uden makeup. Og ikke tynd nok til løst, uformeligt drengeagtigt street wear...

Men cool er også casual. Less is more. Simple is better. Dress your lifestyle frem for at følge modetendenser. Cool er underspillet.

Cool er gå i kærestes sweatshirt. Cool er solbriller og rodet hår. Cool handler ikke om penge og mærker. Cool er flade sko frem for høje stilletter. Cool er tomboys fremfor prinsessepiger. Cool er en hverdag med skateboard, grafitti, street basket, hip hop.. fremfor modeblogging;)
Ej, den streetede stil og tomboyattitude inspirerer mig... for tiden og i grunden altid. Her er lidt inspiration!















Ingen kommentarer:

Send en kommentar