onsdag den 15. maj 2013

Old school kasket


Jeg har været syg i dag... hvilket er nederen, når vejret er så godt udenfor. Jeg har bare ligget i sengen hele dagen, men nu begynder jeg da at kunne bruge computeren...
Jeg ønsker mig altid en masse ting, og en af de ting er en navy old school sejlerkasket som den øverst fra en modeserie i Vogue Paris. Den er fra Au Petit Matelot.


H&M viste deres første runway show i Paris for et par måneder siden, hvor de viste en efterårskollektion... Her havde mange af modellerne kasketter på. De er ret perfekte. 


Denne kasket er mere chauffør-agtigt, men den er ret perfekt på en ung Kate Moss!


Erin Wasson i det nyeste nummer af hollandsk Vogue med kasket fra it-mærket Maison Michel.



Chanel har i flere kampagner for deres smykker givet modellen Sigird Agren vintage kasketten på.


Kaki, pelset og lidt højere... På sin egen måde lidt cool, men jeg er stadig mere til H&M-kasketten eller den fra Au Petit Matelot.


Hollandske Ymre Stiekema i en mere uniformslignende kasket.


Denne type kasket fra ret populær i start/midt-halvfemserne. Her er det Elle McPeherson, der sailor-sporty)


Og her har vi Christy Turlington... 


Jeg kender ikke modellen her, men hun ser cool ud.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar