onsdag den 24. juli 2013

Celebre par


 Det er en uge siden, at jeg har set Bjarke nu, og jeg savner ham. Så lad mig gnide salt i såret og vise billeder af celebre par på tur og i hverdagstøj. Jeg tror, at de fleste af billederne er ret nye... Inspirerende? Lad os se på det.
Nygifte Keira Knightley med musiker-husbond ved sin side. De matcher hinanden med læderjakker. Keira klarer dungarees og briller i fin stil. Hun er kommet langt siden den her stil.


Sienna Millers kæreste er skuespilleren Tom Sturridge, som mere ligner en indierockmusiker her med ternet skjorte og hat. Sienna ser fin ud i maxikjole - en svær tendens i mine øjne - men skonene og tasken bliver lidt for overdrevet boho til mig. 


Saå er der det mere polerede par Olivia Palermo - mtv-stjerne og modepige - og herremodellen Johannes... De reder håret og går i bad og dresser up i stedet for ned, når de færdes sammen på gaden... Pretty, men næsten for pretty...


Diane Kruger og kæreste Joshua Jackson har været sammen i dejligt lang tid og virker altid meget glade for hinanden. De er også et flot par. Diane Kruger er såmænd en meget dygtig skuespillerinde, men jeg vil vove at påstå, at hun er mere kendt for en seriøs god red carpet-style. Off duty er hun også meget smart, og hun giver mig virkelig lyst til at erhverve mig en åndsvag dyr Comme des Garconnes-bluse, når jeg ser dette billede. Men jeg er også vild med striber. Skoene har jeg til gengæld svært ved at kapere... Indbygget forplateau og mig er IKKE gode venner...


Anne Hathaway og husbond... Han helt i hvidt, hun helt i meget mørkt... Jeg er ikke specielt vild med maxinederdelen, der gør hende unødvendig tung i den nederste del af kroppen. Men de ser glade ud, og så bliver de automatisk et meget smukkere par at se på...


Hayden Christensen og Rachel Bilson har godt nok også været sammen i lang tid. Han har i mellemtiden droppet skuespillet, mens Rachel er rigtig charmerende i komediedramaet Hart of Dixie. Hun startede sin karriere i The O.C. med virkelig dårlig stil, men fik på et tidspunkt fat i en god stylist, der pludselig gjorde hende til et af de bedst klædte unge stjerner. Lige siden har det været svært at finde et decideret dårligt outfit af hende, og dette er både sødt og praktisk. Nydeligt par...


Kirsten Dunst har altid haft rigtig fin stil, og denne fine sommerkjole er et god bevis. Hun kærester lige nu rundt med On The Road-kollegaen Garrett Hedlund, der vel ikke er så meget at sige om her. Tøjet klæder ham fint, det er praktiskt, det virker ikke overtænkt eller prætenstiøst.


Jeg er stadig imponeret over Evan Rachel Woods præstation i Thirteen, så jeg hepper altid lidt på, at hun får en fin karriere. Lige nu er hun dog gravis med kollegaen Jamie Bell, som jeg også for evigt vil heppe på efter at have set Billy Elliott en zilliard gange.  Det er da et sødt par og jeg kan godt lide Evans graviditetsstil... ingen grund til at blive alt for mummy og grown up bare fordi man skal være mor...


Hvad er der egentlig blevet af Orlando Bloom? Jeg synes ikke, at man hører så meget om ham mere... Anyways, han er stadig sammen med den australske supermodel Miranda Kerr, som han også har børn med. De er et pæn, nydeligt par...


Gisele - verdens bedst betalte supermodel - sammen med Tom Brady, quarterbacker for New England Patriots og megastjerne i sit hjemland. Det er virkelig et powerpar i USA. Selvom Gisele er supermodel har hun aldrig været kendt for sin stil - hun har bare the body, the face, the hair og især the butt. Men derfor kan vi da godt tage dem med blandt billederne her... Hendes stil her er simpel og man går ikke galt i byen med et outfit som her. 


Modellerne Anja Rubik og hubby Sasha Knenevich er et rigtig powerpar i modebranchen, hvor de bevæger sig på flere niveauer. Fx har de lavet et modemagasin med smagfulde erotiske billeder, der ikke beytter sig af annoncer for at gøre indtrykket et æstetisk fornøjelse hele vejen igennem. Anja designer sko. De er både foran og bagved kameraet. Anja Rubiks stil er virkelig værd at bemærke. Hun ser altid sharp, stilfuld og sexet ud på den henkastede europæiske måde.Hun er tit i sort, selvom hun her godt nok er i navy og har blandett sommertøj med en klassisk Chanel-jakke. Sasha ser mere hjemlig ud, men grå og blå er pænt til alle.


Vi skal have Kate med... Kate Moss og Jamie Hince i sommertøj. Kate er i Isabel Marant og ser virkelig fin ud... Jamie har knappet skjorten godt ned og iført sig røde slippers. Cool, modigt eller kikset? Bum bum...


Endnu et meget charmerende par, Andrew Garfield og Emma Stone... Uha, jeg tror, at de har det sjovt sammen. Jeg hepper på dem. Her matcher de hinanden med skjorter. 


Til sidst har vi Kate Bosworth i orange kjole og hendes kæreste... 

1 kommentar: