torsdag den 4. juli 2013

Pænt hår: Daria og Jac


Modellen Jac har lige fået klippet sit hår, og det klæder hende rigtig godt. Jeg er også ret vild med hendes måde at sætte håret på... Det ser friskt og cool ud.
Hvor Jacs hår er blevet klippet kortere, så har Daria Werbowys hår vokset sig længere, og lige nu er det en virkelig flot længde ... Hun har sat det på samme måde som Jac. Altså, ladet håret gå imod sin naturlige sideskildning, så håret ligesom løfter sig lidt... Giver det mening?
Daria har til gengæld en lang, lille fletning i baghåret. Jeg tænker på min veninde, som IKKE er venner med den frisure. Da vi var på interrail var frisuren meget populært i de østeuropæiske lande blandt mænd... Ganske vist helt kort hår med en lille, lang fletning og altså ikke helt som her. Min veninde syntes, at det var direkte ulækkert. Gad vide hvad hun tænker om Darias rat's tale?

Jeg er glad for at have langt hår; det føles trygt, men jeg er samtidig godt træt af mine sidste udgroninger. Mit ufarvede hår føles sundt, mens de blonde spidse er godt slidte. Overvejer derfor ofte at svinge saksen... Eller lade en anden gøre det.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar