torsdag den 17. oktober 2013

Adidas x Raf Simons


Hvis man er sneakersentusiast, så bør man vist nok tjekke Raf Simons samarbejde med Adidas ud?

Jeg er ikke selv nogen udpræget sneakerspige, og jeg er altid frygtelig bagud i forhold til sneakersmoden. Jeg bruger lang tid på at vende mig til nye silhouetter, og de når at blive so-last-season, når jeg endelig fatter hypen. 

Et par gange om året går jeg på sneakersjagt på nettet og bliver superhooked på at erhverve mig en crazemazing sneakerssamling... men jeg får aldrig købt nogen sneakers. Skoene koster knaster, og jeg kan alligevel ikke vælge...
 Mine to eneste par er begge gaver fra Bjarke, hvis man da ikke tæller mine 7 år gamle converse-gummisko med?

Nu er det ved at være den tid på året, hvor jeg igen begynder at tænke på sneakers (eller trainers..whatev...), for jeg er begyndt at savne noget nyt at putte fødderne ned i, når jeg skal afsted på arbejde. På arbejde er hæle på mere end et par centimeter no-go (altså ikke officelt; det er bare upraktisk), og ballerinaer er sommersko, så... ja, så er der fire sko tilbage at vælge i mellem. Så kedeligt!

Jeg er desuden begyndt at tænke på at erhverve mig nye løbesko, da det faktisk gør ret ondt at løbe i mine gamle løbesko. Og jeg tror stadig på, at jeg en dag kan blive en regelmæssig løber (hahahahahah.... right!) Måske det er gode julegaveønsker? 

Et par Adidas x Raf Simons bliver det nok ikke. De er dyre. Rigtig dyre. Jeg lavede alligevel en google billedsøgning, og jeg kan faktisk godt lide mange af dem. De sejeste er ikke dem på billedet herover fra Harper's Bazaar, men de er vel også okay... ikke?
Ej, jeg aner ikke, hvad en true sneakers aficionado vil sige til designet? Jeg er totalt usikker på mine egen smag inden for den type fodtøj. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar