onsdag den 16. oktober 2013

Karine Vanasse i Revenge


Jeg har et lille crush på den fransk-canadiske skuespiller Karine Vanasse, som jeg faktisk har skrevet om før, da hun var med i tv-serien Pan Am.
 Hun lyser op på en skærm og er perfekt i roller som charmerende, intelligent kvinde, der kan drille og sætte en mand på plads på én og samme tid. 

Nu har hun fået en såkaldt "recurring role" i den amerikanske night-time soap Revenge. Her spiller hun en fransk rigmandspige, Margaux LeMarchal, der på trods af rige forældre er selfmade business woman og chefredaktør for et magasin. Karine er umådelig chic med kort hår og upåklagelig styling. Jeg er vild med hendes accent... Som sagt; jeg har genfundet mit crush for hende.

Desværre er Revenge efterhånden ret silly, så hun bliver nok hurtigt kastet ud i nogle temmelig ulogiske, tåbelige situationer, og hendes karakter bliver med garanti ødelagt af håbløse plots og cheesy dialog. Revenge lever i den grad højt på at have handle om rige, smukke mennesker, der scheemer på livet løs til fester i pæne kjoler - ikke ulig Gossip Girl, men stor kunst er det ikke. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar