torsdag den 28. november 2013

Snacket, snakket og ingen sko...


Jeg ville faktisk have været forbi mit arbejde i dag, selvom jeg har fri om onsdagen, men jeg kom aldrig ud af døren... jeg har til gengæld snacket som i gamle dage - har ellers lagt mærke til at jeg sjældent binge eater mere, men jeg fandt en dåse honey-saltede peanuts og kunne ikke ligge den fra mig, før jeg havde tømt den.

 Har generelt bare spist en masse i dag, talt en masse i telefon, ikke haft sko på... det mest fornuftige, jeg har lavet i dag, er nok at vaske tøj. Og være i bad...

I morgen tager Bjarke og jeg til Hamborg, så der kommer nok stilhed på bloggen henover weekenden. 
I dag var jeg ellers i ny gammel nederdel - købt brugt på Trendsales. Den er fra Isabel Marant, så nu ejer jeg rent faktisk noget fra det fucking tøjmærke, som jeg skriver om hele tiden;) 
(Faktisk er halskæden fra Isabel Marant pour H&M, så jeg fik da noget fra kollektionen)
Jeg tror, at nederdelen bliver sejere med seje sko? Med mascara og lidt concealer under øjnene, så ville det blive endnu bedre. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar