søndag den 2. marts 2014

Cool H&M-støvler for de modige


De her støvler var allerede populære at vise frem på de sociale medier blandt de store bloggere for et lille halvt års tid siden (de bliver jo inviteret til at se kommende kollektioner i showrooms så lang tid i forvejen, at os læsere normalt har glemt alt om dem, når produkterne endelig lander i butikkerne), men de kommer først i butikkerne nu her.

Jeg er helt vilde med dem på en måde, hvor faktisk ikke har lyst til selv at have dem. Jeg er nemlig hundrede procent sikker på, at de ikke vil blive brugt fordi 1) de ikke klæder mig 2) jeg vil føle mig utilpas i dem, fordi man virkelig flaunter, at man er til mode med stort M. De er virkelig ikke funktionelle. Man hopper ikke lige i sådan et par støvler, når man skal handle ind i supermarkedet (jeg gør ikke).

Men jeg har sådan set haft en svaghed for denne her type bløde, smalle, ruskinds-over-the-knee-støvler, siden en af de første Isabel Marant-kollektioner, jeg faldt for (A/W 2009), viste støvler a la disse fra H&M. Dengang var Emmanuelle Alt stylist for Isabel Marant, og hun gik selv med støvlerne under modeugen, hvor hun blev foreviget af street style fotograferne samt for evigt beundret af moi.
(I dette gamle indlæg om Alts stil er der billeder af lignende støvler nederst).

Støvlerne er bare bedst til folk, der ikke har helt så korte og robuste ben som mig, så selv hvis jeg "turde" gå i støvlerne, så ville de nok ikke se lige så godt på mig i virkeligheden som inde i mit hoved, hvor de ser ud som på modellen Andreea herover og Emmanuelle Alt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar