søndag den 11. januar 2015

Sonia Rykiel... Moi


Åh, jeg kan ikke tage mig sammen. Har ganske vist fået læst min roman færdig i dag, men har også sovet både middagslur og eftermiddagslur... Og overspringshandlet mig igennem resten af dagen. Jeg føler nok, at når jeg alligevel ikke kan nå at gøre det ordentligt, så kan jeg åbenbart lige så godt vente med RIGTIGT at gå i gang med opgaven til tampen brænder?!
Nu har jeg fx lige brugt over en time på la interwebs og lavet... hmmm, ingenting! 
Wello, nu har jeg da lavet et modeindlæg, selvom jeg vist snart skal til at mix it up a little her på bloggen... 
Anyways, det er strik fra Sonia Rykiel med moi over det hele - nogle steder spejlvendt.

Jeg må tilbage til studierne... Suk.

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET










Ingen kommentarer:

Send en kommentar