fredag den 1. maj 2015

Bolo-tie, y'all!


I New Mexico købte jeg et bolo-tie til Bjarke, men jeg brugte det selv for et par uger siden, hvor dissse billeder er fra. Bjarke og jeg drak vin og hørte musik og tog senere på barer og drak dyre cocktails og billige guldøl. Det var virkelig en god bytur - bortset fra Bjarke, der lod sine hævede kontanter sidde i automaten. D'oh!

Jeg kan selv ret godt lide looket. Måske især fordi alt, jeg har på, er gammelt, og jakken har jeg ikke brugt i flere år, men den var faktisk rigtig rar at have på. Den er fra H&M i 2009. Skjorten er endnu ældre - også fra H&M...  Nederdelen er fra Asos, og den er kun et år gammel. Den er bare sort, men med lidt rund kant. Støvlerne er til gengæld helt nye. De er fra min fødselsdag, hvor jeg tullede rundt i Aarhus og fandt dem til 250 kroner sat ned fra 700 kroner. De er uden tvivl high street-kopier af Acnes Alma-støvler. Disse er fra Pieces. Moss Copenhagen har også lavet kopier af Alma'erne... 

Anyways, jeg kan bare godt lide, når jeg bruger mit gamle tøj og finder på nye sammensætninger i stedet for at alt skal være nyt nyt nyt. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar