søndag den 19. juli 2015

Grafisk mønsret trøje samt fløjlsbukser fra Louis Vuitton


Det kan godt være, at det bliver for meget for nogen med 70er referencerne og de underligt stumpede velourbukserne (fløjl?), men jeg synes looket her er ret cool og dejligt wearable/praktisk. Det er sådan lidt klassisk og lidt kuku på en og samme tid, og der kan jeg godt lide at være. Lidt mærkeligt og lidt almindeligt. Jeg er ret vild med stumpede bukser, men man skal passe på med både for lange og for korte stumpede bukser, for så får man en skør kropsform - går man efter det, så er det fjong med mig. Jeg kan godt lide toppen - både retrolooket og den strammere silhouet. Jep, me likey.

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET
















BONUS - fløjlsbukser med matchende bh-top:






















Ingen kommentarer:

Send en kommentar