torsdag den 16. juli 2015

Isabel Marant i modemagasinerne forår/sommer 2014


Jeg har ikke lagt særlig meget mærke til Isabel Marant i denne sæson, men jeg kan jo godt lide stilen grundlæggende og indsamler de billeder, jeg spotter af tøjet i modebladene. Der er vist ikke helt så mange billeder med i dette indlæg som nogle af de tidligere sæsoner, men det kan også bare være fordi, jeg ikke har spottet så godt. Der er meget hvidt i kollektionen. Og sort, og det er sværere at identificere i forhold til mønstret tøj eller mere unikke farver. 

Det er sommer, så der er ikke så mange, der læser med her på bloggen, så jeg tillader mig at lave en masse af de her "kedelige" indlæg, hvor jeg samler op på designerlooks fra bladene. 
Det er dejligt hjernedødt tidsfordriv, selvom det måske ikke giver det mest dynamiske blogindhold. Oh well, det er juli. I er vel på stranden eller i Spanien - eller begge del - alligevel?

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET






























































Ingen kommentarer:

Send en kommentar