torsdag den 29. oktober 2015

Hyggetøj.. hyggehår...


 Jeg får ikke så tit taget billeder af mit tøj længere, sorry, men her er et par billeder fra i går. Jeg har lidt rander under øjnene og min trøje er krøllet, men pyt, jeg skulle ikke imponere andre end Bjarke, og ham kan jeg altid charmere ved at forsøge at blinke med venstre øje (og fejle = lave mærkelige spasmer) og vinke med mine fingre (der åbenbart er meget cute). Så smelter han af uransagelig årsager... 

Mit hår ser rigtig tit sådan her ud derhjemme. Jeg kan godt lide, når håret er helt væk fra nakken, og så er den skøre knold på toppen den bedste frisure. 

Trøjen er en af mine all time favoritter. Den gør sig egentlig ikke særlig godt på billeder, men jeg føler mig altid cool i det samtidig med at den er ultra blød og rar og perfekt. Den er også slidt. Jeg skal snart tage mig sammen og finde sytøjet frem, da syningen er gået op og efterladt et stort hul ved det ene ærme. Derudover er den også bare slidt, fordi jeg har gået så meget i den. Ej, hvor jeg elsker den. Pæn eller ej, den er dejlig!
Nederdelen er ny. Jeg købte den til halv pris i & Other Stories. Den er dermed mit første køb i den nye butik i Aarhus. Jeg har i forvejen en kjole fra mærket købt på Trendsales og et bælte købt i København. Det er svært at se nederdelen rigtigt, men mon ikke den en dag kommer på bloggen stylet, så man rigtig kan se den! Den passer perfekt, og jeg tror, at jeg bliver glad for den. Jeg elsker en god nederdel.

Nå, det var så det. 

Ps. Det er Bjarke, der har fanget mig i lyset øverst - doing my best Two Face;) Vældig poetisk, Bjarke:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar