tirsdag den 17. november 2015

Growing boobs


Lidt pudssigt emne, måske. For personligt, måske? Eller privat? I don't know. Summa summarum, mine bryster vokser absurd meget i øjeblikket, hvilket jeg har prøvet før, men der plejer at være en grund... fx P-piller? Denne gang... I don't know.
Jeg kan altså ikke lige spotte en grund til mine brysters voksespurt, men måske har jeg taget lidt på... Men så alligevel ikke. I don't know.
Jeg hader at have store bryster. De er ømme - mens de vokser er de ekstremt ømme - de er tunge, og de dunker, når man bevæger sig. Det er sværere at ligge på maven og sove, og det er sværere at slippe afsted med non-bra looket, som jeg ellers elsker ( a) fordi ahhhhh b) fordi jeg aldrig kan finde mine bh'er) 
Det ser ikke grimt ud, bevares, jeg har mange skæve detaljer på min krop og ansigt, men mine bryster kan jeg lookwise ikke klage over. De sidder utrolig pænt. Min kæreste er glad. 
Der er også mange, der betaler mange penge for større bryster, så hvis jeg bare kunne føle lidt af hvad, de føler, så kunne jeg måske også sætte pris på mine større attributter. 
(Jeg forstår ikke folk, der får lavet større bryster. Jeg forstår det ikke!!!)
Men åh, det er irriterende. Tøj ser anderledes ud. Jeg føler, at jeg skal tænke over noget, jeg ikke har tænkt over i lang tid. 
Der er selvøflgelig en sandsynlighed for, at de snart svinder lidt ind igen. At det er en hormonel ting. 
(Åh at være kvinder med alle ens hormoner. Jeg har sagt det før, og jeg siger det igen: Jeg skal helt klart være mand i mit næste liv!)
Øverst ser I modellen Saskia de Brauw. En af de relativt få modeller med ret store bryster... I får ikke lige et billede af mine bryster - trods alt. Jeg kan dele på skrift - ikke på billeder;)

Det ER - I know - et I-landsproblem, og jeg har mange andre vigtigere ting at bekymre min om, og så er der den fucked up verden oven i det hele, men i de sidste par dage har mine ømme bryster med vokseværk bare fyldt lidt i mit liv, fordi jeg finder det så helt utroligt besynderligt. 
Måske nogen af jer kender det?

Ps. Ser i øvrigt landskampsfodbold lige nu - sikke en gang suckie suck. DK kommer sgu nok ikke til EM, mens Nordirland, Wales og Island for længst har kvalificeret sig. I am not amused!

3 kommentarer:

  1. Svar
    1. haha... nej, det er jeg ikke. Medmindre det er en af de der uden-for-livmoderen-graviditeter, hvor man stadig har menstruation, men det tror jeg nu heller ikke, for Bjarke og jeg passer på:)

      Slet
  2. Nå, æv, det kunne ellers blive en sød baby :---)

    SvarSlet