fredag den 20. november 2015

Guccis røde blondetop og brune nederdel


Det er måske ikke lige vejr til gennemsigtige blondetoppe med tynde stropper, men det ser da pænt ud. Jeg er selv lidt i fuck-jeg-har-ikke-noget-tøj-humør. Vi skal hyggefeste i aften, og jeg er hoppet i noget tøj, jeg ikke finder specielt spændende. Sygt at tænke på, når man kigger i sit ellers bugnende tøjskab. Alt er ligesom bare forkert lige nu... Og det er ikke fordi jeg går og drømmer om noget bestemt tøj lige nu, for tøjbutikkerne er fyldt med kedeligt tøj... jeg kan højst finde et halstørklæde og en stor sweater, jeg ønsker mig, men hvad er fedt "fredagaftenstøj" i øjeblikket? I don't know.
Tøjet i dette Gucci-indlæg er cool, synes jeg, hvis man var lidt mere spinkel bygget end mig, og hvis man ikke er lige så kuldskær. Anywyas, måske man kan ændre nogle elementer og lade sig inspirere af the feel?

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET


















Ingen kommentarer:

Send en kommentar