fredag den 13. november 2015

Theme: Girls and cats



Jeg er i dyrehumør - modsat aldrig, for jeg er altid i dyrehumør, og det gør mere og mere ondt på mig, at jeg ikke har kæledyr. Jeg tror virkelig, at jeg ville blive en smule mere meget gladere med et kæledyr.
Og apropos, mit behov for et kæledyr, vi har set den nye tv-serie Master of None på Netflix - meget anbefalelsesværdig (jeg elsker, at alle personer er så  flinke - det er et sympatisk portræt af os 30-årige city-millenials - uden at det bliver kedeligt eller for pænt) - og i et af afsnittene om gamle mennesker møder vi robot-bamse-sælen Paro, og jeg tror seriøst, at jeg ville have det som Arnold i serien. Jeg ville blive underligt knyttet til den, selvom den tydeligvis er et form for legetøj. Et eller andet bliver aktiveret i mig, når noget ser sødt ud, virker levende, har brug for min hjælp og kan nusses.
Anyhoodles, jeg vil selvfølgelig have et rigtigt dyr og ikke en robot, selvom sidstnævnte tilgengæld ville være lovlig i vores lejlighed. Lige nu må jeg vente med et dyr til vi flytter i noget andet - medmindre guldfisk kan gøre det for mig. Det kan de ikke.

En kat er et nemt kæledyr, og man virkelig også have det sjovt med katte... Mit problem er deres mangel på "kærlighed", og at de ikke altid vil kæle, når jeg har brug for det. På den anden side respekterer jeg kattens temperament. De er ikke bare mit kæledyr, som først og fremmest er til for mig og mine behov. De har deres eget liv. Hvis en overlegen alien race en dag invaderer jorden og tager os mennesker som kæledyr, så vil jeg hellere være alien-mandens "kat" fremfor "hund". 
Hvis jeg ikke skulle lege omvendt-humør i forhold til et potentielt kæledyr, så ville jeg hellere have en hund, fordi... jeg i bund og grund vil "elskes" af mit kæledyr.

Lige nu går jeg dog mest og drømmer om mere anderledes kæledyr. Jeg gad godt have et kælerådyr af en art. Jeg har ikke læst op på det. Jeg vil ikke være uetisk and all that - jeg mener, bare fordi det kan lade sig gøre at få en slow loris som kæledyr - ulovlig, skal man ikke gøre det, fordi det i det store hele er dyreplageri. Også selvom jeg kunne forsvinde ind i en slow loris' store sørgmodige øjne i en twisted form for lykkerus. Ej, jeg må finde cute dyr, der trods alt er lovlige og ikke lider ved mit nærvær. En angorakanin kunne være en ide.
Hvis jeg får plads en dag, skal jeg desuden have en ged, et æsel og en pony.  

I dette indlæg - billedmæsigt - skal det dog handle om katte. Mode, modeller og katte. Lolz;)

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET





























Ingen kommentarer:

Send en kommentar