onsdag den 11. november 2015

Modernistisk print hos Loewe


Jeg ville aldrig kunne bære disse looks fra Loewe, der er inspireret af 80'erne og ikke passer på en krop som min overhovedet. Jeg er egentlig heller ikke fan af 80'er mode, men jeg er ret ramt af J.W. Andersons slut 70'er/start 80'er fortolkninger for både hans eget brand og som chefdesigner for Loewe. Jeg tror, at jeg bliver begejstret, fordi der er noget nyt og anderledes i forhold til andre mærkers stil og feel, men også noget nostalgi og retro. Han har fornemmelse for farver - han gør grimme farver interessante og får mig til at tænke lidt anderledes omkring visse ting, jeg ofte bare afviser som dårlig smag. 
I dette indlæg handler det altså om denne frakke/kjole. Den kommer i flere farver dvs. de er alle grå, men det røde øverst bliver i andre udgaver udskiftet med brun, orange eller grøn. 
Mønstret minder mig om modernistisk kunst populært i smarte hjem i 80'erne, men skarpe rene linjer i farver var helt rigtigt. 

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET





















Ingen kommentarer:

Send en kommentar