Viser opslag med etiketten sigrid agren. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten sigrid agren. Vis alle opslag

lørdag den 18. maj 2013

Anais et Sigrid


Super cool editorial. Jeg er vild med den. /Jeg er også helt vild med modellen Anais Mali i øjeblikket - øverst til venstre). Både Anais Mali og Sigrid Agren er franskmænd - dvs Agren (eller Ägren) er halv svensk/halv fransk.

Er på Fanø i pinsen, så får nok ikke lavet den vildeste blogging. Nu må vi se. God lørdag!!






mandag den 5. december 2011

Sigrid Agren i Dansk

Jeg er helt vild med denne modeserie fra Dansk for nogle numre siden... Franske Sigrid Agren har aldrig set bedre ud. Jeg vil have hendes hår og lære at lægge hendes makeup. Eller også vil jeg bare nyde de pæne billeder.

lørdag den 4. juni 2011

At lade sig inspirere løst

Det er ikke en fantastisk editorial i den forstand, at det jo bare er modeller, der poserer foran et gråt lærred. Jeg foretrækker editorials med en historie... Men moden er ganske inspirerende.
Fx er Ginta Lapina i rødorange skjorte og shorts rigtig flot her over. Ligesom at lilla og lys limegrøn virker godt sammen. Metallic lysegul sammen med gule bukser virker også godt. Noteret!

Her er det et mere råt look, som præsenteres. Jeg er egentlig mest til looket længst til venstre med pumps til cropped navy pants og en lyseblå skjorte og sejt hår. Skoene i midten er ret seje. Noteret.

Det hvide, romantiske look har været meget fremme dette forår og sommer. Pigerne her er alle utrolig flotte og deres make-up er meget fin, særlig Natasha Poly og Kasia Struss længst til højre. Noteret.
kilde: fashion gone rogue