Natasha Poly i tern og med bowlerhat. So cool!
Viser opslag med etiketten natasha poly. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten natasha poly. Vis alle opslag
lørdag den 20. oktober 2012
Dagens inspiration
lørdag den 21. april 2012
Gucci parfume og tre supermodeller
Det er ved at være lang tid siden, at Gucci by Gucci blev lanceret. Tre af mine absolutte yndlingsmodeller var ansigter for kampagnen, og de var helt fantastisk smukke både til lanceringen og i selve reklamen. Parfumen dufter tilmed godt - jeg er overraskende ret vild med Guccis duftunivers, selvom min personlige stil er ret langt fra Guccis overordnede stil. Selvom reklamerne er flere år gamle, og egentlig ikke noget særligt i forhold til, at pigerne jo bare slænger sig lidt sammen med en oversize parfumeflakon i et studio med gråt bagtæppe, så kan vi godt lige se dem igen. Deres hud, hår og gyldne kjoler er to die for... De sælger mig parfumen, uden tvivl. Gid man kunne se ud som dem bare en gang i mellem;)
^Jeg synes, at danske Freja Beha er en af verdens lækreste kvinder. Hun har holdt en ret massiv pause fra modebranchen det sidste års tid, hvor hun kun har medvirket i en enkelt modeserie og et par mindre kampagner. Jeg håber, at hendes hiatus ikke varer for evigt!
^Det er til gengæld Natasha Poly, som jeg synes klæder kampagnen bedst. Natasha Poly er helt perfekt her. Natasha Poly er en true super model, der har reklameret for alt det mest eksklusive verden og har været i alle luksusmagasiner...
^Raquel Zimmermann er en af Brasiliens allerbedste og smukkeste modeller. Hun gør det godt for alle brands, fotografer og passer ind i alle koncepter. Her er hun bare lækker.
Etiketter:
ads,
fragrance,
freja beha,
natasha poly,
raquel zimmermann
lørdag den 4. juni 2011
At lade sig inspirere løst
Det er ikke en fantastisk editorial i den forstand, at det jo bare er modeller, der poserer foran et gråt lærred. Jeg foretrækker editorials med en historie... Men moden er ganske inspirerende.
Fx er Ginta Lapina i rødorange skjorte og shorts rigtig flot her over. Ligesom at lilla og lys limegrøn virker godt sammen. Metallic lysegul sammen med gule bukser virker også godt. Noteret!
Her er det et mere råt look, som præsenteres. Jeg er egentlig mest til looket længst til venstre med pumps til cropped navy pants og en lyseblå skjorte og sejt hår. Skoene i midten er ret seje. Noteret.
Det hvide, romantiske look har været meget fremme dette forår og sommer. Pigerne her er alle utrolig flotte og deres make-up er meget fin, særlig Natasha Poly og Kasia Struss længst til højre. Noteret.
kilde: fashion gone rogue
Fx er Ginta Lapina i rødorange skjorte og shorts rigtig flot her over. Ligesom at lilla og lys limegrøn virker godt sammen. Metallic lysegul sammen med gule bukser virker også godt. Noteret!
Her er det et mere råt look, som præsenteres. Jeg er egentlig mest til looket længst til venstre med pumps til cropped navy pants og en lyseblå skjorte og sejt hår. Skoene i midten er ret seje. Noteret.
Det hvide, romantiske look har været meget fremme dette forår og sommer. Pigerne her er alle utrolig flotte og deres make-up er meget fin, særlig Natasha Poly og Kasia Struss længst til højre. Noteret.
kilde: fashion gone rogue
Abonner på:
Opslag (Atom)








