mandag den 27. juli 2009

Strandtur





Jeg har stort set gået i det samme tøj, mens jeg har været på Fanø. Sådan kan det gå, når man ikke passer på. Eller pakker sin taske mærkeligt - jeg havde fx intet varmt tøj med, så har tullet meget rundt i min fars gigasweather og kærestens hoodie.
På de to billeder er jeg i øvrigt på stranden, men det er ikke decideret strandvejr. Der er desværre blæsende og lidt koldt og jeg har en del tøj på - ville bare lige røre vandet... men da jeg står nede ved bølgerne og hører dem bruse og ser dem knække på det helt perfekte punkt og forestiller dem smælde og piske op af min krop, så smider jeg tøjet og hopper i havet i min skjorte og underbukser.. og bagefter løber jeg hele vejen hjem til sommerhuset bagefter. Ren karthasis med sådan et dyk i havet med bølger, der tæsker dig, så blodomløbet rigtigt kommer i gang. Jeg hujjer højt i vandet, så nogle andre badende i blæsevejret - en tysk far og søn kigger forundret efter mig. Smilet oven på sådan et bad fortager sig ikke i timevis.
Men en anden gang må jeg hellere tage noget badetøj med!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar