tirsdag den 28. juli 2009

Burger dressing



JEG ÆÆÆÆÆÆÆLSKER BURGER DRESSING. Hver gang jeg får burgerdressing - hvilket er tit, for den gør også en regulær sandwich til mums-yndlingsspise gumlegumle-mer'mer'-mad! - får jeg lyst til at løbe ud til en høj skrænt og erklære min uforbeholdne kærlighed!
Min kæreste og jeg lavede burgere i sommerhuset - vi var begge ved at komme i bukserne over hvor godt, det smagte, og planlagde at åbne vores egen burgerbiks med fokus på dressingen, og kæresten spiste hele fire styks, og jeg får helt fråde om munden bare ved tanken om vores lille private burgergilde!
Ps. vil også gerne lå et slag for sesambollen, som de fleste cafeer tydeligvis er bange for. Hvad sker der for tykke utyggelige ciabattabrød, der får alt for meget fokus i forhold til resten af indholdet. Make 'em yourself them burgers. Og spar ikke på burger dressingen. Det holder!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar