tirsdag den 28. juli 2009

Kunst - men gammel nyhed






Jeg ved, at det er lang tid siden, men jeg sad og rodede lidt i mine mange billedmapper og fandt disse billeder fra forårsudstillingen '09 på Charlottenborg. Jeg kan huske, at jeg spontant gik derind en dag, hvor jeg var ude at gå en tur og kedede mig lidt. Jeg var ikke ikke særlig inspireret den dag og kunne ikke rigtigt koncentrere mig om værkerne, men efter første runde på udstillingen gik jeg en ekstra runde og tog billeder af dem, jeg godt kunne se det cool i at have derhjemme - hvis man ellers havde plads. Jeg tog vist nok også kun billeder af det, som jeg følte jeg kunne bruge som inspiration, når jeg selv maler, tegner og klipper/klistrer. Eller måske noget helt fjerde? Og værker som kunne fanges med mit lille digitale kamera. Der var ingen åbenbaringer for mig den dag, indrømmet. Well-o-well, værkerne her behager mine øjne - om det så er meningen med kunst eller ej;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar