onsdag den 23. september 2009

The Beautiful Life: TBL


Tredje sæson af Gossip Girl er gået i gang. Jeg så andet afsnit i går, som ikke just indfriede mine forventninger (ideen om Dan og Georgina er bare forfærdelig, Nate og hans tulle-pige fra fjendefamilien er booooring, historien om Blairs statusproblem samt Serena der ikke vil på Brown alligevel var heller ikke godt nok skruet sammen - vi vil have upper east side rich fantasy world igen, tak!) Anyhoodles, via Gossip Girl har jeg erkendt, at jeg har brug for et skud ungdomsdrama i ny og næ og har derfor på ingen måde forsøgt at bearbejde mit behov for at skulle se CW's nye serie The Beautiful Life: TBL, der handler om noget så tarveligt som supermodeller i New York. Min yndlingsaversion Mischa Barton er med og efter første afsnit er det tydeligt, at hun skal spille sin gamle rolle fra the O.C. igen: nye settings, ny historie, ny karakter - samme problemer og samme tre ansigtsudtryk. Serien virker skoddårlig, men jeg bliver nødt til at se næste afsnit. Det er også god underholdning.. at hade serier!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar