onsdag den 9. september 2009

Black suede ankle wedges




Jeg skal lade være med at sukke over sko, for hvis der er noget, jeg ikke har brug for, så er det sorte sko og støvletter. Jeg har et godt udvalg - meget mere tilfredsstillende end man kan forvente af på et s.u. budget. Jeg har lige købt vinterstøvler. De er fantastiske, men det var bare ikke dem, jeg dengang var på udkig efter, men noget a la ovenstående. Det nederste par kan man erhverve sig på netshoppen Office og koster med forsendelse omkring 830 kr, så vidt jeg regnede ud i sidste måned. Det er mange penge i mit budget, selvom det såmænd er en fair pris. Jeg tror, at skoene fra Mentor (nr 3 billede) koster omkring 2000kr. De øverste er fra Weekday - kender ikke til prisen og synes i øvrigt at skaftet er lidt for højt, ligesom jeg slet ikke vil høre om prisen på de Yves Saint Laurent-støvler, som Olsen-tvillingen har på (hvordan kan folk kende forskel?). Men altså, tænker, de må være rare at have på, man får lange ben, de er enkle og vil se godt ud til både kjole og slim jeans. Oh well, der dukker den slags sko op så mange steder i øjeblikket, så man må håbe, at jeg hurtig bliver trætte af dem og tænker, at det var godt, at jeg ikke faldt i modefælden....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar