mandag den 28. september 2009

Søndagsmusik på en mandag - igen

Musik musik musik - sidste uges musik - denne gang med numre, som er blevet spillet en del i løbet af ugen eller er blevet spillet på det rigtige tidspunkt - og da jeg har været på besøg hos kæresten, så afspejles det også ved, at et par af numrene er hans loved ones i ugens løb:

1. Kings of Convenience: Boat Behind - jaa, vi glæder os over Øye og Bøes reunion efter et par år med andre projekter. Første single er sød og rar og typisk k of c!
2. Alter-Ego: Why not? - hey, så kom der også et technonummer med.... jeg kan vildt godt lide det her. I hvert fald lige nu....
3. Yeah Yeah Yeahs: Runaway - jeg er helt tosset med Karen O og rålyttede til deres nyeste album, da det udkom. Jeg har ikke lyttet til det i lang tid og foretrækker måske også et par af deres tidligere udgivelser, men i denne uge har Bjarke villet høre Runaway en del, og det er også rigtig fint nummer, som gerne må komme med på ugens liste!
4. Florence + the Machine: Rabbit Heart (raise it up) - jeg er først faldet for det her nummer nu - lang tid efter at den udkom som single, at videoen blev lavet og nummeret sikkert også er blevet råspillet på p3 - men jeg kan faktisk rigtig godt lide det. Det er rigtig godt popnummer!
4. Steppeulvene: Til Nashet - nummeret gør sig godt i særlige sammenhænge, blandt andet fredagaften med rundkreds, skrædderstilling og fnisestemning. Hippieness Galore!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar