tirsdag den 20. oktober 2009

Almindelig tirsdag

Jeg faldt ikke i søvn før kl fem i nat, efter at jeg havde hygget mig med at læse og høre musik hele natten.... Man da jeg havde et møde omkring middag, var jeg noget groggy, da jeg stod op ved 10-11 tiden (se mit blege ansigt). Jeg har været semisyg de sidste par dage, så humøret var sløvt fra morgenstunden. Men faktisk har vejret været smukt i dag, mødet gik godt, kameraet virker igen, jeg har tilmed lånt et videokamera, som jeg skal bruge til nogle fokusgruppeinterviews, så jeg kan lege med mere teknik, hvis jeg vil, jeg har fået hummus, cola og kaffe i dag, set nyt afsnit af gossip girl og i aften er der twin peaks aften på kollegiet, så måske skal jeg ikke hænge med næbet.... Faktisk er alt jo godt.
Bortset fra korsbåndet, der driller, så jeg ikke kan gå, samt mobilen der ikke virker.... suk.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar