fredag den 23. oktober 2009

TV-nummeret med en Anna på forsiden!!!






Jeg elsker tv-serier, så Nylons tv-udgave er right up my alley, alright... Jeg har endnu ikke købt bladet, for efter at have været abonnent på bladet for to-tre år siden, blev jeg lidt træt af det... køber dog stadig musik issuet... og måske skal jeg også have fingrene i tv-issuet....
Hvad får jeg for pengene?
Et Melrose Place feature!! Den nye version af serien er fantantisch... Me likey....
Jeg får min navnesøster Anna Paquin, som jeg altid har heppet på, fordi hun hedder Anna (hun havde en lille rolle som Freddie Prinze Jr.'s lillesøster i teenkomedien She's All That fra back in the days og har siden haft roller rundt omkring) og nu er hun med i HBO-dramaet True Blood, som får vældig gode anmeldelser... (Vampyrer er in! Udover nævnte og twilight, så er der også The Vampire Diaries på CW... )
Og så er der 30 rock og Gossip Girl.... to yndlingsyndlingsserier... og så er der alle de andre.... hm.... bladet koster 65 kr i Illums bladkiosk.... Skal jeg?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar