tirsdag den 15. marts 2011

Chloés ballerinaer ss11

Chloé har her til foråret lavet en rigtig fin og enkel ballerina-kollektion. Forleden klippede jeg en h&m-kjole, som jeg købte sidste vinter, til en nederdel. Nu  ligner den faktisk den sidste nederdel nederst. Problemet er bare, at jeg ikke ligner en fin Chloé-pige, men en tyk ballerina. Og hvis der er noget, som ikke er charmerende, så er det en plum ballerina.
Det er nu en fin nederdel alligevel; jeg skal bare være opmærksom på stylingen.
Hvad mener I om alt det hvide tøj?
Det må være god inspiration til de kommende konfirmanter?
Jeg forestiller mig, at hvidt tøj er godt på en græsk ferieø?
Kender I i øvrigt nogen, som vil kunne holde en hvid trøje/kjole/bukser ren en hel dag? Jeg ville have dressing eller lignende på kjolen, inden der var gået en halv time!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar