onsdag den 28. september 2011

moodboard #4

Billedet er lidt grynet, I know, men sådan er det nu engang. Jeg laver jo en ny inspirationstavle en gang i mellem. Denne blev lavet for en lille måned siden, men jeg glemte at tage et billede til bloggen, hvilket jeg ellers har gjort med de andre. Min tavle er både fin i hverdagen til at huske mig selv på seje looks, når jeg skal klæde mig på, men mest af alt er det en form for terapi at lave den. Jeg elsker at sidde med saks, blade og nåle samt god musik i ørerne... Jeg overvejer ofte et karriereskift til layouter, art director eller grafiker, når jeg sidder og laver det her. Det er ikke intellektuelt krævende, men jeg kommer ind i en dejlig verden, hvor jeg glemmer tiden og hvor jeg til sidst har et produkt, der er rart at kigge på. Jeg maler og tegner også. her er følelsen den samme, men med kunst er jeg meget mere selvkritisk, så der er resultatet ikke altid lykkeligt. Kan I også lide at klippe/klistre?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar