onsdag den 28. september 2011

Yndlignsting


1) Nars Multistick i farven Copacabana, som jeg bruger som highlighter. Virkelig fin 2) Double Stay Concealer fra Estée Lauder er den bedste concealer, jeg nogensinde har prøvet 3) Blush fra Chanel i farven Rose Pétale Indpakningen er eksklusiv, og den dufter dejligt af roser. Det tager tid at bygge farven op, men den giver et fint, friskt look. Den er praktisk at have med i tasken. 4) Mine stiletter fra Marc by Marc Jacobs. Cool sko med spids snude i lak 5) Sexualitetens Idéhistorie af Peter Thielst. Læste den færdig i går. Spændende læsning. Jeg har overset faglitteratur i al for lang tid! 6) Naked Palette fra Urban Decay. Alle de øjenskygger, som man har brug for i hverdagen. Og i mine øjne også til fest. Så smukke og fine. 7) Mine efterårsnegle er enten blommerøde eller glitrende grå. Maybellines lakker har jeg gode erfaringer med. Her i farverne Silver Speed og Plum Acceleration 8) Jeg læser lige nu Fortress of Solitude af Jonathem Lethem 9) Mine højt elskede høretelefoner fra Koss. Meget retro og meget behagelige. Lydmæssigt er de ikke de bedste i verden, men jeg bruger dem hver dag. 10) Mine lille vintagetaske, som jeg pludselig er blevet glad for igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar