onsdag den 5. oktober 2011

Fem yndlingskollektioner fra ss12

 De internationale modeuger er netop overstået. Jeg tænkte, at jeg ville dele mine fem yndlingskollektioner med jer. Så bliver det sjovt at se, om det holder til foråret eller om jeg har forelsket mig i nogle andre kollektioner.
Først er der Balenciaga. Retro og futuristisk på en og samme tid. Clean and polished, men også kreativt og nytænkende. Jeg var begejstret med samme.

 Jeg elsker Dries Van Noten og jeg blev så glad, da hans sommerkollektion levede hel og aldeles op til mine forventninger. Jeg elsker hans fotografiske print og fine silhouetter. Jeg vil have hele kollektionen!

 Givenchy skuffer aldrig. Jeg er solgt. Det er superfine og interessante silhouetter, der ikke overtager personen, den bærer, men bare gør en cool og chic.

 Isabel Marant har ikke opfundet den dybe tallerken i denne omgang og har bare arbejdet videre med det, som de seneste sæsoner har virket. Det er fint for mig. Isabel Marant laver cool, afslappet tøj, som jeg gerne vil gå i.

Man skal jo have en outsider med. Pedro Lourenço har skabt en rigtig cool kollektion, så han får en kneben femte plads. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar