fredag den 7. oktober 2011

Gestuz skjorte

Yo peoples. Jeg købte en skjorte forleden på Trendsales, som jeg er yderst tilfreds med. Den passer perfekt til mit current Emmanuelle Alt-stil-crush (!). Skjorten er fra Gestuz og er mit første stykke tøj fra derfra. Kvaliteten er lækker. Den er kakifarvet - det vil sige mørkere og grønnere end på billedet. Den er lavet af tykt bomuld med lidt shiny overflade. Jeg er meget glad. Jeg elsker skjorter.

Bruger I Trendsales? Jeg synes, at det er et genialt koncept. Det er den eneste måde, at jeg har råd til bedre kvalitet end highstreet butikkernes udvalg. Samtidig er genbrug meget bedre for miljøet end nyt tøj. Det argument er måske en smule svært at forsvare med Trendsales, for der er uhyggelig mange, der sælger ubrugt tøj eller tøj, der kun er brugt få gange, så det vidner måske lidt om det modsatte: At vi er nogle ufornuftige forbrugskællinger her i Danmark. Wello, jeg skal ikke pudse nogen glorie, men jeg prøver faktisk at lære at tænke mig mere om for netop at undgå fejlkøb. Og jeg skal gerne hjælpe andre på trendsales med at afhænde dem deres.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar