søndag den 2. oktober 2011

Prøverummet: Julegaveønsker?

Jeg har været hjemme hos mine forældre i weekenden og var i den forbindelse et smut i Esbjerg, hvor jeg blandt andet kiggede i butikken Jill & Joy. Det er en ret stor butik med en afdeling for både mænd og kvinder. Det er en af de bedste butikker i Esbjerg. Selvom man kan finde de samme mærker Aarhus, så er det præsenteret fint og overskueligt.
Jeg faldt for et par bukser fra 2nd Day og en cashmere/bomuldstrøje fra Filippa K. Begge ting var ret dyre, så jeg forlod butikken tomhændet. Jeg er dog helt forelsket, så jeg tror, at de ryger på ønskesedlen til jul, hvis ikke jeg får sparet op inden, eller finder dem nedsat på Trendsales:)
Bukserne virker store i størrelsen. Jeg prøvede en 27, men tror måske jeg skal prøve en 26. Kvaliteten er virkelig lækker, og så har de virkelig fine detaljer. Blusen er bare en klassisk navy tynd strik, som jeg kommer til at bo i.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar