mandag den 3. oktober 2011

Two Navy Wishes

Jeg var forbi COS i dag, hvor jeg forelskede mig i disse to bluser. Jeg er i et navy mood. Alt må gerne være blåt for tiden. Navy eller indigo. Jeg kan slet ikke få nok. I denne omgang købte jeg ikke noget. Jeg øver mig i at vente med at købe til jeg er er helt sikker (og ved jeg har råd!). T-shirten koster vist 350 kr, mens trøjen koster 750 kr og er 100% cashmere. Det er mange penge, men uha, cashmere føles godt. Det er så blødt. COS sælger også lige nu de blødeste, lækre halstørklæder i 100 % cashmere i flere forskellige farver. De er forførende bløde, så hold jer væk, hvis I ikke vil bruge penge, for de er pænt dyre.
Hvis I ikke er lige så heldige som mig og bor i en by med en COS butik, så har COS åbnet en online shop.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar