fredag den 18. maj 2012

The ever great Tangle Teezer


Jeg har fået et meget bedre forhold til mit hår, efter jeg købte børsten Tangle Teezer for nogle måneder siden. Jeg har tyndt, skandinavisk hår, som filtrer lige meget hvor meget jeg passer på. De dumme filtrede knuder i håret gjorde ondt at redde ud, og ingen balsam gjorde det nemmere at redde mit hår ud. Så købte jeg en Tangle Teezer for ca 100 kroner på asos, og nu går det som en leg. Jeg vil lade en anden persons praise færdiggøre min egen, nemlig den engelsk/hollandske model Lara Stone (billede): 

“My hair gets very tangled when I wake up in the morning, and it’s so painful to brush it out. My friend [hairstylist] Paul Hanlon gave me one of his Tangle Teezers, and I think it’s the best invention. It doesn’t hurt to brush with it! It’s definitely one of my secret weapons.” - Interview fra style.com



Ingen kommentarer:

Send en kommentar