mandag den 21. maj 2012

Star stalking Diane Kruger i Cannes


Hvert år vælger Cannes filmfestivalen en yngre skuespillerinde i juryen, som gør os modepiger våde i trusserne på grund af fantastiske kjoler og upåklagelig styling. I år havde Diane Kruger denne rolle, og hun gjorde det fantastisk på den røde løber. Diane Kruger er måske den bedst klædte skuespillerinde i hele verden på den røde løber. Hun har også kroppen til at få det meste til at virke. Bare se den lille Versace-sag på øverste billeder. På Diane Kruger ser kjolen cool ud, men i virkeligheden burde alle snorene få hende til at ligne hamborgryg? Hun burde se tacky ud, men nej, Diane Kruger ser aldrig tacky ud. Hun ser altid misundelsesværdig fantastisk ud!


Diane Kruger har gjort meget godt for kammeraten Jason Wu, som ikke kunne ønske en bedre reklamesøjle end den tyske skuespillerinde.


Jeg så Diane Kruger for første gang i Troy, hvor hun spillede skønne Helena. Dengang forstod jeg ikke, hvor hun skulle spille den smukkeste kvinde i verden, men i dag forstår jeg ikke, at jeg nogen sinde var i tvivl. I denne mintgrønne Giambastiasta Valli-kjole ligner hun en rigtig gudinde.


Alt behøver ikke at være store kjoler. Her ser hun cool ud i Balmain. 


Udover jury duties var hun også forbi et Calvin Klein event, som er blandt de mærker hun ofte iklæder sig på den røde løber. Her er hun så med godt sammenpressede bryster. Jeg er ikke fan af unaturlige brystpartier på den eller anden måde, men jeg kan åbenbart ikke finde fejl hos Diane Kruger. Hun ser stadig bare godt ud.


Sidst men ikke mindst er der glitter på drengen, da Diane Kruger mødte op til premiere i en Vivienne Westwood-kjole. Perfekt.

2 kommentarer:

  1. Jeg er helt vild med den mintgrønne samt Balmain looket. Calvin Klein og glittersagen synes jeg til gengæld ikke spiller, særligt grundet de hvide ankelremme på sandalerne til den røde kjole. Hendes ben kommer til at se meget korte ud. Mht. hamburgerryg kjolen, så tænker jeg at det er svært, når man er så tynd, damen har jo ikke ét gram overskydende fedt på kroppen!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kan faktisk rigtig godt lide de hvide sko til ck-looket, men det er smag og behag. Synes heller ikke hendes ben ser specielt korte ud. Glittersagen er ikke normalt min smag, men snittet er flot til Diane Kruger. Og ja, du har fuldstændig ret ift hendes vægt og snore på ryggen. Jeg ville aldrig udsætte egen krop for den kjole!

      Slet