fredag den 14. september 2012

Unforgettable


Jeg har på det sidste hygget mig - når der har været tid - med (endnu) en (middelmådig) krimiserie, nemlig Unforgettable. Hovedpersonen Carrie Welch har som én ud af meget få mennesker i verden en perfekt hukommelse. Hun glemmer aldrig. Hun husker alt. Selv små detaljer, som hun ikke troede, hun lagde mærke til, kan hun finde i sin hukommelse.
Om denne "condition" findes i virkeligheden, aner jeg ikke, men jeg synes altid, at det fungerer ret godt i krimier, når hovedpersonen har en eller anden form for "superpower". Og da det sjældent er kvinden, så er Unforgettable da lidt anderledes. Danske Niels Arden-Oplev har i øvrigt både instrueret nogle afsnit og været producer for showet, så go denmark!
Anyways, serien er ikke god nok til at være rigtig god, men god nok til at agere underholdning, når jeg er træt og bare gerne vil ligge under en dyne og lave næsten igenting. Hvilket jeg gerne vil de næste par dage, for det har været en hård uge.

Carrie har en lidt speciel garderobe. Dvs for det meste små skimpy tank tops, der viser hendes veltrænede overarme og store bryster, men i første afsnit vil enhver modekyndig mest af alt lægge mærke til den Rick Owens skindjakke, som hun render rundt i. Det er en dyr jakke. Omkring de 15.000 kroner (plus/minus afhængig af skindets kvalitet). 
Jeg ville aldrig bruge så mange penge på en jakke, men jeg kan godt forstå, hvorfor den er blevet en klassiker inden for læderjakker. Man ser sgu godt ud i den. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar