torsdag den 27. juni 2013

Caroline Brasch-Nielsen i The Horse Rider's Journal


Jeg har aldrig købt eller kigget i Covers hestemagasin The Horse Rider's Journal, men konceptet appellerer faktisk lidt til mig. Jeg er gammel hestepige, og kærligheden til det smukke dyr hænger ved, ligesom jeg godt kan lide æstetikken omkring ridesporten... Jeg har bare ikke reddet i mange år, så i første omgang lader jeg magasinet stå på hylden... Jeg vil dog give dem, at de producerer flotte forsider og modeserier. Når Cover laver et hesteblad, så er det selvfølgelig stadigvæk en form for modeblad, for det er det, det kan. Så selvom topmodel Caroline Brasch-Nielsen er i ridestøvler, så er resten af garderoben ikke specielt relevant for ryttere eller oppassere. 
Men hun er pæn. Stylingen er pæn. Hestene er pæne. Naturen er pæn. I like it a lot.

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET







Ingen kommentarer:

Send en kommentar