fredag den 21. juni 2013

Onsdag


Ligesom i dag var onsdag en mærkelig dag... midt i al solen og varmen kom gråvejret og regnen, og det var slet ikke meningen. Faktisk ødelægger det alle gode planer om udendørs aktiviteter, og kom aldrig rigtig i tanke om andre ting at begive sig i gang med. Forhåbentlig går det bedre i dag.
Egentlig var det slet ikke koldt i onsdags, og min sweater var alt for varm, men regnvejr får mig til at tænke, at man skal pakkes ind i blødt strik??! 


Jeg smiler ikke pga vejret. That's for sure. Jeg glæder mig nok bare til det takeout-mad, vi står og venter på. Jeg er w/o makeup, så det er lidt grænseoverskridende med et billede af mig selv up close på bloggen;) Men jeg smiler, så here goes!


Uha, hvor jeg ønsker mig et godt kamera. Især på søvnige, disede dage som denne. Jeg synes faktisk, at grå -i-grå, disede billeder er ret flotte. Jeg ville ønske, at jeg havde et kamera, der kunne fange det bedre. 

Men... damn, det var også kedeligt vejr.


Den skrå rude i soveværelset. Der er noget skrækkeligt træls og skrækkeligt smukt over det på en og samme tid. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar