mandag den 17. juni 2013

Perfekt udskæring


Det er så mega irriterende, at Zara ikke findes i Aarhus. Det gjorde den jo en gang, men så lukkede den, god knows why. Øv. Jeg kan selvfølgelig købe disse ballerinaer på nettet, men det kunne være rart at spare 50 kroner på porto. Desuden må jeg også hellere vente til næste måned og håbe på, at de stadig er der.

De er nemlig ret perfekte, og til 179 kr er de endda billige. Jeg er altid på jagt efter sorte, spidse ballerinaer. Jeg har ganske vist lige købt et par ballerinaer i sort med spids snude, men de er i ruskind og med nitter bag på. Desuden slider jeg ballerinaer op ret hurtigt (har her i foråret smidt 4 smadrede par ud, så mangler...), og det er sært nok rigtig svært at finde pæne erstatninger. Der findes ellers utrolig mange ballerinaer derude, men der er altid noget galt med dem. Oftest er det udskæringen, der er off. Så er der det med sløjferne... skal der absolut være sløjfer på alle ballerinaer? Og så er der farverne... jeg vil bare have sorte eller nude ballerinaer. (Måske slangeskind?) Bum. I nogenlunde kvalitet. Ikke for dyre. Helst i læder. 

Disse er nok ikke i voldsom god kvalitet, men i det mindste er det lak og ikke bare fake-læder/plastik. Det ser lidt pænere ud. De superperfekte ballerinaer er dog i kvalitetslæder og ellers rimelig meget a la disse, men de findes ikke i mine prisklasse. Ikke nogen, der er pæne nok, that is.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar