torsdag den 26. september 2013

Klassisk Chanel til efteråret


Da jeg så Sam Rollinson (pt yndlingsmodel) i klassisk sort/grå Chanel-dragt i engelsk Vogue, forelskede jeg mig straks i looket (øverste billede). 
Jeg ville selv ligne noget, der var løgn... Det ville jeg nok 9 ud 10 gange med Chanels dragter, men jeg er stadig ret begejstret for looket. Jeg kan godt lide, at dragten her ligner lidt en skoleuniform, da Chaneldragter ellers tit "ælder" én, men den er stadig knappet helt op. 

Hvornår man går i en sådan kjole? Jeg kan ikke lige se en anledning i mit liv... oh well, når det handler om Chanel, så må det handle om noget andet end noget så lavpraktisk som .. virkelighed.

Jeg fandt nogle andre billeder af looket i forskellige magasiner.










Ingen kommentarer:

Send en kommentar