tirsdag den 26. november 2013

Godmorgen


Når jeg først ikke har blogget i nogle dage, så er det svært at komme i gang igen. Jeg har været på Fanø i weekenden. Der har jeg sjældent tid til at blogge, og jeg har egentlig heller ikke lyst til det... Men jeg fik Bjarke til at tage et billede af mig i går aftes efter arbejde. Jeg synes, at jeg så mere cool ud i spejlet, mens jeg på Bjarkes billede ser mere... hyggelig og sød ud? 
Hvad kan jeg sige om mit tøj..? Jo, mørkegrå er min farve i øjeblikket. Jeg vil gerne gå i mørkegrå bluser med en nederdel, der ikke behøver at være grå. En anden ting. Jeg går med knæstrømper i øjeblikket. Det er ikke så tydeligt her og ser måske også lidt dumt ud, men det føles godt, især når man cykler. Hellere knæstrømper end flere lag strømpebukser. Jeg kan ikke så godt med flere lag strømpebukser...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar