mandag den 23. december 2013

Årets smukkeste kjoler på den røde løber 2013


Nu skal vi se en masse kjoler fra årets løb. Jeg har udvalgt nogle af dem, som jeg har været mest begejstret for i 2013. Måske har jeg overset nogen? Læg gerne en kommentar med jeres foreslag!

Øverst har vi Rooney Mara i Lanvin. Rooney vælger ofte hvide kjoler. Her har hun valgt én, der sidder helt perfekt på hende. Hendes mørke læber gør looket mindre romantisk (og brudeagtig) og mere fashion. Meget smukt.

FLERE KJOLER EFTER HOPPET



Cate Blanchett har haft mange flotte kjoler på i år. Hun er en af de bedst klædte på den røde løber i Hollywood, fordi hun altid er modig og vælger lidt anderledes high fashion kjoler frem for en klassisk pretty Hollywood-gown. Jeg har valgt denne, fordi jeg bare generelt er helt vild med disse Christopher Kane-kjoler med spindelvævseffekt (?). Cool kjole.

Audrey Toutou var simpelthen så flot i Cannes og bar den ene fantastiske kjole efter den anden. Jeg har udvalgt denne kjole fra Yiqing Yin. Den er fantastisk smuk.

Skuespilleren Rose Byrne er en anden altid stilsikker celeb på den røde løber. Her er hun til Emmy-udddeling i den fineste Calvin Klein-kjole. Så smuk. Så cool. 

Det var en godt år for Miley Cyrus. Hun fik succes med sit musik og var i medierne konstant for sine vilde optrædener til diverse award shows. Det meste af tiden havde hun meget lidt tøj på, men når hun en gang i mellem var i gallakjole, så var hun ultra stilsikker. Jeg synes, at hun er fantastisk smuk i denne grønne pailletkjole fra Marc Jacobs. 

Lupita Nyong fra filmen 12 Years a Slave så awesome ud på den røde løber hver gang. Her i Lanvin, som nok ender med at være min favorit på hende i 2013.

Marion Cottillard ser altid godt ud. Raf Simons' Dior klæder hende rigtig godt, og jeg havde svært ved at vælge én kjole. Nu har jeg så kun valgt gulvlange kjoler til denne liste - det skærer en del væk, og så kan jeg altså ikke stå for denne gule, meget konceptuelle og alligevel enkle kjole. Den er formegentlig smukkest forfra, men gud, hvor er den til gengæld også smuk fra denne vinkel!

Jeg er en generation for gammel til alle de her Disney-stjerner grown up gone bad, eller hvad medierne nu skriver om dem, men jeg kan godt sætte pris på god stil alligevel. Jeg er helt vildt med denne Atalier Versace-kjole og den sidder smukt på Selena, der også er stylet meget lækkert. 

Jeg var lidt på vippen mht kjolen her. Var den bare pæn eller rigtig, rigtig pæn? Nu tog jeg den med, for jeg kan ikke rigtig stå for den, selvom jeg ville have ændret et par detaljer for at få den helt perfekt. Den er fra Prada og klæder den altid stilsikre Claire Danes virkelig godt. Jeg ville nok have valgt en anden frisure (en sideskildning med stram, lav knold)

Her er en kjole, som jeg har vist før, nemlig en smækker Burberry-kjole på Cara Delevingne til the Met Ball. Jeg er helt vild med den. Og Cara er perfekt stylet. 

Den britiske Downton Abbey-stjerne Michelle Dockery var et hit på den røde løber i år, og jeg ved faktisk ikke, om denne kjole egentlig var den pæneste, men den er i hvert fald flot og anderledes. Farvesammensætningen ser vi ikke så tit, og så er det ene af de kjole med volumen, jeg rent faktisk kan lide fra i år. Den er fra Prada.

Emily Blunt var både cool og smuk og glamourøs til Golden Globes uddelingen. Kjolen er fra Michael Kors og passer hende perfekt.

Jeg er en sucker for grøn silke på den røde løber, så denne Burberry-kjole går lige i hjertet på mig. Sienne Miller er smuk i den og det store smil gør hende heller ikke mindre henrivende. Jeg er ikke å vild med halskæden. Der havde jeg nok selv valgt noget lidt.... lettere. Simplere. Dyrere(!).

Her er endnu en kjole, vi har set før, men Anne Hathaway var en af de allerbedst klædte til årets Oscar-show. Kjolen er fra Prada, og den klæder hendes korte mørke frisøre rigtig godt. Halsmsykket er jeg også vild med. Det føles næsten som en del af kjolen.

Jessica Chastain er en af mine yndlingsskuespillerinder, og jeg elsker hende på den røde løber. Hun tager altid modige valg. Mange gange er hun desværre lige ved og næsten, men når hun rammer plet, så overstråler hun alle andre. Det kan godt være, at denne lilla Givenvhy.kjole ikke på papiret ville være min yndlingskjole, men lilla og Jessica Chastain er en overraskende eksplosiv kombination - bare se hendes parfumekampagne for YSL. Hun ser virkelig godt ud. Ih, hvor er det også rart med en celeb, der tør klæde sig i en intens farve på den røde løber.

Vi slutter af med endnu en hvid kjole - endnu en Prada (Prada har haft en kodt kjole-år!) på den smukke Lea Seydoux. Faktisk er det i den grad hende, der får denne kjole til at funkle. Den stramme sideskildning, makeuppen og hendes smukke krop for den enkle hvide kjole til at fremstå bedre end muligt. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar