lørdag den 28. december 2013

Happy Post-Christmas


Så er vi ved at være ovre juledagene, men for mit vedkommende så er festlighederne langt fra slut. I aften skal vi til stor 70 års fødselsdag her på Fanø, så jeg er blevet på øen og tager først til Aarhus i morgen. (Og så skal jeg hjem og planlægge nytårsaften!!).

Det har nu været en dejlig jul i år. Jeg har det blandet med højtiderne - der er altid så mange forventninger, og jeg kan hurtigt føle mig lidt ved siden af mig selv. I år har imidlertid kunne være i det uden de store udsving.

Jeg har fået utrolig mange gaver. Jeg troede, at jeg var kommet i  den alder, hvor man ikke rigtig får så mange gaver mere, men hold da op... jeg blev meget begavet, og føler mig faktisk mæt, nu hvor udsalget starter. Det er godt gået, ikke!

Jeg fik både tøj (nederdel, strømpebukser og sweater), praktiske ting (elkoger), accessories (fingerring, bælte, pung), læsestof (roman), skønhedsgear (hårmaske, hårolie), kunstnerartikler (tegneblok, kul, blyanter, oliekridt) og et gavekort til en caféfrokost. Lidt af hvert og alle dejlige ting. 

Jeg var også godt tilfreds med alle de gaver, jeg havde fundet til mine kære, og det var dejligt at se, at jeg havde ramt plet blandt de fleste) Jeg var glad for at fejre julen med familien samt at være så heldig at have Bjarke ved min side. Så julen 2013 får max point:)

Jeg håber, at I kan sige det samme som mig!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar