torsdag den 5. december 2013

Ægte Perler


Jeg har aldrig været så god til det med smykker, men jeg gad egentlig godt, at det ændrede sig. Da Bjarkes farmor døde tidligere på året, fik børnebørnene lov at kigge hendes ting i gennem. Jeg fandt nogle fine perlesmykker, som jeg dog endnu ikke har brugt. Jeg kan ikke helt finde ud af, hvordan jeg kan bruge dem på min måde... perler er jo lidt en gammel-dame-ting, men jeg tror, at de er lidt på vej tilbage... Jeg tror måske, at hypede Sophie Bille-Brahe har lavet en perlekollektion (tror det er hendes ørering øverst på pigen med katten på skulderen). 
Når jeg har samlet nogle billeder, som kan give lidt inspiration. 
Hvad siger I? Kan I lide perler? Tror I, at de bliver rigtig moderne igen? Skal man gå i Chanel for at få det helt rigtige perle-look? Eller er det kun gamle damer, der bør kaste sig ud i perler?


Hvad er pænest? Korte, lange kæder? Små perler, store perler? Enkelt eller lag-på-lag?



Ingen kommentarer:

Send en kommentar