lørdag den 9. maj 2015

Street Style: Smækbukser


For at blive lidt i "buksedragt"-genren, så synes jeg, at jeg har set rigtig mange smækbukser på diverse street style blogs i den senere tid. De er der altid i en eller anden grad, men det er lidt sjovt at se så relativt mange voksne damer i denne favorit for de 5-årige? Infantil mode?
Jeg skal dog gerne indrømme, at jeg godt kan lide ideen om lige at hoppe i et par smækbukser i sommerhuset eller på en fridag. At kunne hoppe i et par ikke-strammende bukser på de dage i måneden, hvor man kan have tendens til ondt i maven. 
Jeg ville derfor også vælge de løse (uformelige) af slagsen, hvor man jo også kan få stramme smækbukser hele vejen op. Jeg kan godt lide, når de stumper lidt eller har en opfold, og så ville jeg nok vælge nogle helt klassiske og simple i blå denim... 
Her er der en masse eksempler på smækbukser i mange former og farver... der er mange i sort læder, hvilket måske er måden at gøre dem lidt mere voksne? 

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET






























Ingen kommentarer:

Send en kommentar