fredag den 8. maj 2015

Hvid buksedragt fra Céline med sorte knapper


Mænd, har jeg fundet ud af, er som regel ikke de største fans af buksedragter, mens mange piger synes, at buksedragter er supercool og awesome. I hvert fald er det erfaringen blandt nogle af de piger, jeg har snakket med for nyligt.

Jeg ved ikke helt med Bjarke... jeg har kun haft én buksedragt, mens vi har været kærester, og den har han altid været meget begejstret for, når jeg tog på. Bjarke er nu også så sød. Han lægger altid mærke til mit tøj, og selv det tøj, han ikke holder så meget af til at begynde med, bliver han som regel glad for hen ad vejen. Tøj, han rynkede lidt på næsen af for et år siden, roser han pludselig til skyerne uden at være bedt om det: "Ej du ser altså bare så sød ud i den trøje". Det kan jeg godt lide:)

Jeg har ikke gået så meget i buksedragt, fordi jeg synes, at lige så comfy og easy, de kan være at have på, lige så dumme er de, når man skal tisse...
Anyways, jeg synes, at denne buksedragt fra Céline er supercool og awesome.

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET






















Bukser:







Ingen kommentarer:

Send en kommentar