fredag den 24. juli 2015

Givenchy korset-agtige toppe


Hvem der har lyst til frivlligt at iføre sig korsetter i vor tid, ved jeg ikke. Jeg skal i hvert fald ikke uden grund ned i noget, der svækker evnen til at trække vejret, men det kan jo være, at disse ikke er slemme som et "rigtigt" korset. Det tror jeg faktisk overhovedet ikke, de er. Referencen er dog tydelig. 
Der er helt sikkert en gotisk eller viktoriansk stemning over Givenchys forårs-sommerkollektion inkluderende disse korsettoppe. Toppene blev kombineret med romantiske blonder eller stramme sorte bukser. Det er emo møder dominatrix? 
Jeg synes, at det fungerede fint på catwalken og i modebladene, men jeg føler mig ikke så personligt inspireret af looket på grund af min aversion mod korsetter. Jeg foretrækker dog looket, vi ser øverst, med helt sort korset og hvid blondekjole, fremfor de sort/hvide korsetter med bukser. Silhouetten øverst er pæn.

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET


















Ingen kommentarer:

Send en kommentar