onsdag den 22. juli 2015

Studenterfest for de knapt så unge...


Sidste weekend inviterede Bjarke til studenterfest (vi inviterede begge, men jeg fik aldrig skrevet til nogen, så derfor blev det primært Bjarkes kontakter her i Aarhus, der fik buddet). Det var først meningen, at det skulle være havefest med grill, ølbowling og en flad fodbold at trille rundt med, men da vejret var dårligt blev det en mere regulær fest i lejligheden. Vi bevarede dog temaet og skrev, at folk skulle tage deres studenterhue med, hvilket cirka halvdelen gjorde (overraskende mange havde ikke huen længere). Vi endte med at være en lidt blandet skare. Den yngste var blevet student sidste år. Jeg ved ikke, hvad hun tænkte om os gamle studenter med huer, for hun havde ikke selv taget sin med og hendes studentertid var stadig frisk i erindringen, må man formode. De ældste var blevet studenter for 12-13 år siden. Også jeg må hele ti år tilbage i tiden. Uha, hvor tiden flyver, og hvor bliver jeg gammel.

Jeg synes, at det er lidt pinligt med gamle mig på forsiden af bloggen i studenterhue, så I må lige ned efter hoppet, hvis I vil have ansigt (og hue) på billedet.

Jeg var hoppet i lyst tøj i studentertemaets anledning. Havde ikke planlagt tøjet, men fandt lidt lyst tøj frem og syntes faktisk at tøjet matchede i første forsøg. Sådan nogenlunde i hvert fald.

Nederdelen var egentlig del af en kjole fra H&M købt for en seks-syv år siden, men jeg klippede toppen af, så jeg kunne bruge skørtet som nederdel. Det har jeg aldrig fortrudt. Nederdelen har virkelig fået en revival i år. Jeg har brugt den virkelig meget
Toppen er fra Isabel Marant, men jeg købte den på Trendsales for 400 kroner. Det syntes jeg var et godt købt, når man tænker på, at toppen sikkert har kostet et par tusinde fra ny?! Jeg har haft den i et års tid nu.
Cardiganen er rigtig gammel. Den er købt i USA i enten 2001 eller 2002. Den er købt i et outlet, så den har helt sikkert være rigtig billig. Den har holdt formen godt og materialet må være i god kvalitet - ingen fnuller eller huller.
Skoene er til gengæld nye. Dem købte jeg for to uger siden i forbindelse med et bryllup. De er ikke cool, men passede fint til tema og outfit her. De er pæn pige-festsko, synes jeg, og rare at have på.


SE EKSTRA BILLEDE EFTER HOPPET

Ingen kommentarer:

Send en kommentar